CYBER OFFER. -20% NA WSZYSTKO ­čĹż U┼╝yj kodu: CYBER20
Koszyk: ( art.)
Tw├│j koszyk jest pusty
Zainspiruj si─Ö nowymi produktami i
znajd┼║ co┼Ť dla siebie
Do zapłaty
Zobacz nowo┼Ťci

Regulamin

I. Postanowienia Ogólne

1. Niniejszy regulamin okre┼Ťla zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym HAPPY FACE dzia┼éaj─ůcym pod adresem: www.happyface.pl, który prowadzony jest przez Sprzedawc─Ö.

2. Ilekro─ç w Regulaminie jest mowa o:

a) Sprzedawcy – rozumie si─Ö przez to Greenpoint S.A. z siedzib─ů w Krakowie przy ul. Domaga┼éy 3, wpisan─ů do rejestru przedsi─Öbiorców Krajowego Rejestru S─ůdowego przez S─ůd Rejonowy dla Krakowa - ┼Üródmie┼Ťcia w Krakowie, Wydzia┼é XI Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego o numerze KRS 0000094074, NIP 6760000782, REGON 003900483;

b) Kliencie - rozumie si─Ö przez to osob─Ö fizyczn─ů, posiadaj─ůc─ů co najmniej ograniczon─ů zdolno┼Ť─ç do czynno┼Ťci prawnych i uko┼äczone 18 lat, a tak┼╝e osob─Ö prawn─ů lub jednostk─Ö organizacyjn─ů nie posiadaj─ůc─ů osobowo┼Ťci prawnej, posiadaj─ůc─ů zdolno┼Ť─ç prawn─ů i zdolno┼Ť─ç do czynno┼Ťci prawnych;

c) Sklepie – rozumie si─Ö przez to sklep internetowy HAPPY FACE, prowadzony przez Sprzedawc─Ö pod adresem internetowym www. happyface.pl;

d) Towarze lub Towarach – rozumie si─Ö przez to towary i produkty oferowane przez Sprzedawc─Ö do sprzeda┼╝y detalicznej dost─Öpne w Sklepie.

e) Cenie - nale┼╝y przez to rozumie─ç cen─Ö brutto Towaru umieszczon─ů obok informacji o Towarze, wyra┼╝on─ů w z┼éotych polskich, nie uwzgl─Ödniaj─ůc─ů Kosztów dostarczenia Towaru.

f) Dostawcy – rozumie si─Ö przez to Poczt─Ö Polsk─ů, InPost, DPD lub firm─Ö kuriersk─ů wspó┼épracuj─ůc─ů ze Sprzedawc─ů.

g) Kosztach dostarczenia Towaru - rozumie się przez to opłaty za dostawę Towaru do Klienta.

h) Zamówieniu – rozumie si─Ö przez to zamówienie na Towar lub Towary z┼éo┼╝one przez Klienta w Sklepie zgodnie z niniejszym Regulaminem. Dokonywanie Zamówie┼ä w Sklepie jest mo┼╝liwe 24 godziny na dob─Ö przez wszystkie dni w roku.

3. Sprzedawca o┼Ťwiadcza, ┼╝e wszystkie Towary oferowane w sklepie HAPPY FACE s─ů fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zosta┼éy legalnie wprowadzone do obrotu na polski rynek.

4. Informacje podane na stronie internetowej Sklepu nie stanowi─ů oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowi─ů zaproszenie do sk┼éadania ofert przez Klientów.

5. Klientów Sklepu obowi─ůzuje zakaz dostarczania tre┼Ťci o charakterze bezprawnym.

6. Sklep zobowi─ůzany jest do stosowania kodeksu dobrych praktyk na podstawie art. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdzia┼éaniu nieuczciwym praktykom rynkowym rozumianego jako zbiór zasad post─Öpowania, a w szczególno┼Ťci norm etycznych i zawodowych, przedsi─Öbiorców, którzy zobowi─ůzali si─Ö do ich przestrzegania w odniesieniu do jednej lub wi─Ökszej liczby praktyk rynkowych.

II. Rodzaje, zakres i warunki us┼éug ┼Ťwiadczonych drog─ů elektroniczn─ů

1. Sprzedawca prowadzi sprzeda┼╝ towarów za po┼Ťrednictwem Sklepu Internetowego HAPPY FACE oraz ┼Ťwiadczy us┼éug─Ö "NEWSLETTER". Warunkiem ┼Ťwiadczenia us┼éug okre┼Ťlonych w Regulaminie jest zapoznanie si─Ö z Regulaminem oraz akceptacja jego postanowie┼ä.

2. Us┼éugi ┼Ťwiadczone drog─ů elektroniczn─ů na podstawie niniejszego Regulaminu polegaj─ů na umo┼╝liwieniu korzystania ze Sklepu Internetowego HAPPY FACE w celu zawarcia umowy sprzeda┼╝y oraz jej realizacji, a us┼éuga "NEWSLETTER" polega na przesy┼éaniu wiadomo┼Ťci zawieraj─ůcej informacje o aktualnej ofercie.

3. Us┼éuga „NEWSLETTER” jest bezp┼éatna i wymaga wyra┼╝enia zgody na przesy┼éanie informacji handlowych, a tak┼╝e wskazania adresu e-mail, na który wiadomo┼Ťci maj─ů by─ç przesy┼éane.

4. W celu korzystania z us┼éug ┼Ťwiadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Klient powinien posiada─ç:

- przegl─ůdark─Ö internetow─ů: Internet Explorer w wersji nie starszej ni┼╝ 8.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie starszej ni┼╝ 9.0 lub Chrome w wersji nie starszej ni┼╝ 10.0 lub Opera w wersji nie starszej ni┼╝ 10.0,
- w┼é─ůczon─ů obs┼éug─Ö Java Script,
- w┼é─ůczon─ů obs┼éug─Ö plików Cookies,
- aktywny adres e-mail.

III. Warunki realizacji Zamówienia

1. Klient po zarejestrowaniu i zalogowaniu si─Ö na stronie internetowej www.happyface.pl, sk┼éada zamówienie, wskazuj─ůc na Towar/y, którym/i jest zainteresowany, przez wybór znajduj─ůcego si─Ö na Stronie polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” , a nast─Öpnie wskazanie w Koszyku sposobu odbioru i p┼éatno┼Ťci, oraz potwierdzenie zamówienia.

2. Czynno┼Ťci rejestracyjne dokonywane s─ů jednorazowo. Ustalony przez Klienta login i has┼éo maj─ů charakter poufny.

3. Po z┼éo┼╝eniu Zamówienia Klient otrzymuje e-mail o potwierdzeniu przyj─Öcia zamówienia (zestawienie wybranych Towarów, adres dostawy, warto┼Ť─ç zamówienia, forma p┼éatno┼Ťci, sposób wysy┼éki). Do momentu otrzymania przez Sklep potwierdzenia lub zap┼éaty realizacja zamówienia jest wstrzymana.

4. Przyj─Öcie zamówienia do realizacji rozpoczyna si─Ö:

a. w przypadku zamówie┼ä p┼éatnych przy odbiorze (p┼éatno┼Ť─ç za pobraniem) - po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia,

b. w przypadku zamówie┼ä p┼éatnych przelewem oraz przez serwis PayNow - po zaksi─Ögowaniu przedp┼éaty na konto Sklepu,

c. w przypadku zamówie┼ä p┼éatnych kart─ů kredytow─ů lub p┼éatnicz─ů - w chwili poprawnej autoryzacji karty

5. Realizacja zamówie┼ä Klientów nast─Öpuje w dni robocze (za wy┼é─ůczeniem dni zamkni─Ötych magazynów Sklepu) zwyczajowo w ci─ůgu 72 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia przez Klienta lub zaksi─Ögowania przez Sklep pe┼énej op┼éaty za zamówienie. Ze wzgl─Ödu promocje sprzeda┼╝owe realizacja mo┼╝e ulec wyd┼éu┼╝eniu.

6. Towar obj─Öty Zamówieniem jest dostarczany Klientowi przez Sprzedawc─Ö wraz z dokumentem sprzeda┼╝y, to jest paragonem fiskalnym lub faktur─ů VAT, je┼╝eli Klient za┼╝─ůda┼é jej wystawienia przy dokonywaniu Zamówienia i poda┼é niezb─Ödne dane do jej wystawienia.

IV. Zasady p┼éatno┼Ťci

1. Nale┼╝no┼Ť─ç za Towar oraz Koszty dostarczenia Towaru mog─ů by─ç uiszczane wed┼éug poni┼╝szych mo┼╝liwo┼Ťci:

- gotówk─ů (za pobraniem) w przypadku dostarczenia Towaru przez Dostawc─Ö,
- kart─ů kredytow─ů - za pomoc─ů systemu umo┼╝liwiaj─ůcego p┼éatno┼Ťci on-line na stronie internetowej Sklepu, w sytuacji gdy posiadana przez Klienta karta daje mu tak─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç,
- przelewem i przelewami internetowymi za po┼Ťrednictwem serwisu PayNow.
- Kartami p┼éatniczymi: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem ┼Ťwiadcz─ůcym obs┼éug─Ö p┼éatno┼Ťci online w zakresie p┼éatno┼Ťci kartami jest Blue Media S.A.

V. Dostawa zamówionego Towaru

1. Dostawa zamówienia odbywa si─Ö przez wysy┼ék─Ö zamówionych towarów pod wskazany przez Klienta adres poprzez dost─Öpne us┼éugi spedytorskie (przewo┼║nika), np. Poczt─Ö Polsk─ů /firm─Ö kuriersk─ů tylko na terenie Polski. Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysy┼éki zgodnie z tabel─ů kosztów wysy┼éki.

2. Klient proszony jest o sprawdzenie stanu przesy┼éki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy prosimy o dokonanie wszelkich czynno┼Ťci niezb─Ödnych do ustalenia odpowiedzialno┼Ťci przewo┼║nika, zw┼éaszcza o spisanie protoko┼éu okre┼Ťlaj─ůcego stan przesy┼éki oraz okoliczno┼Ťci powstania szkody i podpisanie jednocze┼Ťnie przez przewo┼║nika i odbiorc─Ö przesy┼éki.

VI. Zwrot zakupionego Towaru

1. Konsument ma prawo odst─ůpi─ç od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odst─ůpienia od umowy wygasa po up┼éywie 14 dni od dnia odebrania przesy┼éki. Aby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy Konsument musi poinformowa─ç o tym Sklep.

2. Sklep powinien otrzyma─ç informacj─Ö o odst─ůpieniu od umowy w formie pisma wys┼éanego poczt─ů, faksem lub poczt─ů elektroniczn─ů. Konsument mo┼╝e skorzysta─ç z wzoru formularza odst─ůpienia od umowy, jednak nie jest to obowi─ůzkowe.

Formularz odst─ůpienia od umowy

3. Aby zachowa─ç termin do odst─ůpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wys┼éa┼é informacj─Ö dotycz─ůc─ů wykonania przys┼éuguj─ůcego Pa┼ästwu prawa odst─ůpienia od umowy przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy.

4. W przypadku odst─ůpienia od niniejszej umowy Sklep zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta p┼éatno┼Ťci, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyj─ůtkiem dodatkowych kosztów wynikaj─ůcych z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego ni┼╝ najta┼äszy zwyk┼éy sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym przypadku nie pó┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w którym Sklep zosta┼é poinformowani o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odst─ůpienia od niniejszej umowy.

5. Sklep dokona zwrotu p┼éatno┼Ťci przy u┼╝yciu takich samych sposobów p┼éatno┼Ťci, jakie zosta┼éy u┼╝yte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba ┼╝e Konsument zgodzi si─Ö na inne rozwi─ůzanie. Sklep mo┼╝e wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odes┼éania.

6. Konsument powinien przekaza─ç do Sklepu rzecz, niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym razie nie pó┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformowa┼é Sklep o odst─ůpieniu od umowy. Termin jest zachowany, je┼╝eli Konsument ode┼Ťle rzecz przed up┼éywem terminu 14 dni. Konsument ponosi bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu rzeczy.

Adres do wysyłki zwrotu:
HAPPY FACE E-Sklep ul. Domaga┼éy 5, 30-741 Kraków.

VII. Tryb post─Öpowania reklamacyjnego

1. Wobec Klientów b─Öd─ůcych konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodno┼Ť─ç Towaru z umow─ů. W przypadku Klientów nie b─Öd─ůcych konsumentami, Sprzedawca odpowiada na zasadach okre┼Ťlonych w Kodeksie Cywilnym.

2. Towary oferowane przez Sklep posiadaj─ů gwarancj─Ö producenta. Czas udzielenia gwarancji ka┼╝dego Towaru widnieje w jego opisie na stronach Sklepu.

3. Sklep ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç z tytu┼éu niezgodno┼Ťci sprzedawanego Towaru z umow─ů, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotkni─Öta wad─ů zmniejszaj─ůc─ů warto┼Ť─ç rzeczy, u┼╝yteczno┼Ť─ç rzeczy, gdy rzecz nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, o których Sklep zapewnia┼é w opisie Towaru, gdy rzecz wydano w stanie niezupe┼énym, niekompletnym, a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedzia┼é.

4.Warunkiem zachowania prawa do skorzystania do reklamacji jest zawiadomienie o wadzie w terminie do 24 miesi─Öcy od daty jej wykrycia. Klientowi przys┼éuguje prawo do: odst─ůpienia od umowy, obni┼╝enia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inn─ů, bez wady, usuni─Öcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wp┼éyni─Öcia reklamowanego Towaru wraz z wymaganymi dokumentami.

5. Prosimy o odesłanie reklamowanego Towaru na adres:

HAPPY FACE
Ul. Domagały 5
30-741 Kraków

VIII. Ochrona danych osobowych

Polityka ochrony danych osobowych Klientów Sklepu dost─Öpny jest pod adresem https://happyface.pl/polityka-prywatnosci

IX. Postanowienia końcowe

1. Regulamin wchodzi w ┼╝ycie z dniem 01.11.2021 r.

2. Sprzedawca jest uprawniony do wprowadzania zmian w Regulaminie ze skutkiem na przysz┼éo┼Ť─ç. Zmiany Regulaminu wchodz─ů w ┼╝ycie wraz z ich og┼éoszeniem na stronie internetowej Sklepu. Zmiany nie mog─ů narusza─ç praw Klienta wynikaj─ůcych z Zamówie┼ä z┼éo┼╝onych przed wprowadzeniem zmiany.

3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowi─ůzuj─ů przepisy powszechnie obowi─ůzuj─ůcego prawa, w tym w szczególno┼Ťci postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

4. Regulamin nie wy┼é─ůcza oraz nie ogranicza ┼╝adnych uprawnie┼ä Konsumenta, które przys┼éuguj─ů mu na mocy bezwzgl─Ödnie obowi─ůzuj─ůcych przepisów prawa. W przypadku sprzeczno┼Ťci pomi─Ödzy postanowieniami Regulaminu a bezwzgl─Ödnie obowi─ůzuj─ůcymi przepisami prawa pierwsze┼ästwo maj─ů te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta ni┼╝ postanowienia ustawy o prawach konsumenta s─ů niewa┼╝ne, a w ich miejsce stosuje si─Ö przepisy tej ustawy.

5. Wszelkie spory zwi─ůzane z us┼éugami ┼Ťwiadczonymi przez Sklep b─Öd─ů rozstrzygane przez s─ůdy powszechne. Klient b─Öd─ůcy konsumentem ma mo┼╝liwo┼Ť─ç skorzystania z pozas─ůdowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä przed Sta┼éym Polubownym S─ůdem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dost─Öpu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajduj─ů si─Ö pod nast─Öpuj─ůcym adresem: www.uokik.gov.pl, w zak┼éadce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.